Etiketter

1 februari 2011

Det är dyrt med dåliga fötter

Jag var och hämtade mina nya inlägg idag. 900 pix, och då har jag redan betalt 900 när jag beställde dem. Men, de var budgeterade för januari, så det räknas inte, dessutom är de livsnödvändiga att ha på jobbet. Sedan stannade jag till på ICA eftersom jag ska hålla kurs ikväll och behöver ha något vettigt med mig i matväg. Jag hade en värdekupong på 50 kronor, så det slutade på 36 kronor ungefär. Yoghurt, bröd, två bananer, två avocado, en flaska saft. Saften var väl strängt taget inte tillåten nu när jag tänker efter, men det kändes som en bra idé när jag stod där. Å andra sidan kostade den en tia, så jag får väl förlåta mig själv. Nu ska jag gå och snickra ihop en os-t och avocadomacka och sen plocka färdigt bland grejerna jag behöver ha med mig till kursen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar