Etiketter

18 februari 2011

Nåt har säkert kostat

Men jag har inte riktigt ork att gå och hämta telefonen och se exakt VAD som har kostat. Jag har köpt hund- och kattmat, det vet jag. Mjöl och lite annat häromsistens. Fört över pengar till Jessica som kört mig till jobbet. Köpt en app, egentligen inte tillåtet, men jag tror att den är såpass fiffig att det får lov att vara okej. Jag har handlat lite på Ikea, en lampa till grannen som visst var slut i Sverige, galgar till Jessica (jag var ändå skyldig henne pengar så det jämnade ut sig) och två lådor som jag ska ha till att lägga alla såna där viktiga kvitton i, såna som annars bara försvinner och så hittar jag dem inte när de satans hörlurarna lägger av efter ett halvår och nån jävla måtta för det väl ändå vara. Jag borde väl kolla upp det där, men det är inte lika roligt att blogga i år som det var förra året. Det blir inte ens roligare nästa månad, när utmaningen är att ägna mig åt text en stund varje dag. För då kommer jag väl att vara så utled på skrivandet att jag inte har lust att skriva mer i nån jädra blogg.

Nä, jag har visst en sur dag. Sur kväll. Lika bra att bara gå och lägga sig.

1 kommentar:

  1. Och vakna till en lördag med blå himmel och sol och middag!

    SvaraRadera